Инновация стратегиясының өңдеу процесі

Инновациялық стратегия- инновациялық даму жүйесінің траектория аралығындағы қорлардың бөлу мінезін анықтайтын, ұзақ мерзімді мақсаттарынан шыққан концепциялық құрулардың жүйесі. Сонымен қатар олардың жұмыс жасауының ішкі және сыртқы жағдайларының өзгеруіне байланысты, олардың қайта бөлуі. Инновациялық стратегия- ұйымның инновациялық мақсаттарына, жету жоспары. Яғни, қорлардың нәтижелі бөлуі, басқару шешімдердің қабыл алуының арқасында фирманың базардағы позицияларының жақсаруына әкелуі.

Инновациялық стратегиясының өңдеу процесі келесі кезеңдерден тұрады:

1.Ішкі мүмкіншіліктердің талдауы мен оның кәсіпкерлікке сыртқы факторларға ықпалын жасау арқылы проблемасын анықтау;

2.Мақсаттың орнатылуы (жаңа өнімдердің шығарылуы, технологиясы, өнімдердің толық жетілдіруі, ҒЗЖКШ-дың және техника – технологиялық өндіріс нарықтарының сапалы деңгейін жоғарлатуы, қолданылатын қорлардың потенциалдарының құнын арттыру, ұйымның және инновациялық қызметпен басқаруды толық жетілдіруі);

3.Мақсаттардың жетуіне арналған жоспарларды өңдеу;

4.Мақсаттқа жету жоспарын іске асыру;

5.Мақсаттқа жету нәтижелердің бағалауы.

Инновациялық стратегия – ұйымның жалпы стратегиясының бөлімі,

ұйымның келешектегі даму бағыттары мен нәтижелерін анықтайтын және мақсатқа жетүге арналған қызмет. Соның нәтижесінде жаңа сапалы өндіріс пен басқарулар қамтамасыз етіледі. Ол — жаңа, стандартты емес негізді шешімдердің арқасында іске асады.

Инновациялық стратегиясының құндылық факторлары:

n        Жиналған тәжірибелер мен потенциалдар;

n        Орталықтандыру,  ұйымның иілгіш түрлері;

n        Оқу процестері және жаңа білімдердің алынуы;

n        Қорлардың орналастыру әдістері.

Инновациялық стратегиясының мақсаттары:

-жоғарғы сапалы өнімдердің шығарылуы;

-ғылыми — өндірістің қолдану потенциалдарының құндылығын арттыру;

-сыртқы экономикалық қызметтің белсенділігі;

-өндірісті экологиялық қауіпсіздіктен қамтамасыз ету, шаруашылық

қызметтің жағымсыз зардаптарын жою;

-фирманың бәсеке қабілеттілігін арттыру;

-квазирентаны игеру (квазимонополияға жету).

Стратегия- қойылған мақсаттарға жетуіне байланысты

толық, жан-жақты  жоспар. Стратегиялық жоспарлау екі мақсатты көздейді:

1.   Қорлардың нәтижелі бөлінуі мен қолданылуы- ішкі стратегия;

2. Сыртқы ортаға бейімделу – сыртқы факторлардың өзгертуіне байланысты нәтижелі бейімделу.

Қоршаған ортаның ықпалдық тәуекелділігіне байланысты, стратегияның түрлі модельдері бар. Сыртқы ортаның әсер ететін факторларына және фирманың ішкі жағдайына байланысты әр-түрлі стратегияларды қолдануға болады.

1.     Іздеу моделі;

2.     Еліктеу моделі;

3.     Шеберлік моделі (еңбек дағдылары);

4.     Нарықта тірі қалу моделі;

5.     Резервтерді тарату моделі;

6.     Мәртебені сүйемелдеу моделі;

7.     Кадрларды іріктеп алу моделі;

8.     Ойын моделі;

9.     Әлеуметтік моделі;

10. Сатып алушылардың сауалдарын қанағаттандыру моделі.